musical dress 1

maandag 14 maart 2016

#misspollydress

Ken jij Sewpony al?
Ik maakte al eens een kleedje uit een patroon van haar
en vandaag werd haar nieuwste patroon gelanceerd!
De Miss Polly dress is een schattig kleedje met diepe zakken om allerlei vondsten in te verzamelen (stenen, knikkers, pluimpjes, centjes, enz...).






Het patroon is er een met verschillende opties;
mouwloos, kapmouwen, 3kwart- of lange mouwen of de schouderflapjes.
Ik koos m'n nichtje als model.
Mies is een echte peuterpuber, 
ze zegt veeeeeeeeel NEE
en doet altijd haar eigen zin :-p





Mijn zus mocht de stofjes kiezen,
ze weet perfect wat bij haar schattige meid past!





Heb jij ook zin gekregen om een Miss Polly te maken?
Dan moet je zeker deze week het patroon aanschaffen,
want met de code MISSPOLLYDRESS10 ontvang je gedurende deze week 10 % korting!
De uitleg daarbij is in het Engels, maar met een heel duidelijke fotohandleiding.






Wil je nog wat meer geïnspireerd worden?
Dan kan je hier, hier en hier de jurkjes zien van andere testers.
Ik ben trouwens heel blij dat ik mocht meedoen aan de testgroep.
Thanks Suzanne!


Mijn volgende Polly zal er een zijn voor mijn eigen dochter.
Eens zien of dat ook past voor een 'bijnaeersteleerjaarskind'.






Stof: Timeless Treasures - Goldfinch Camp
Fournituren: Veritas


9 opmerkingen: