musical dress 1

zaterdag 2 mei 2015

Watermelon Queen

Het is allemaal begonnen met de sneakers van Bobo Choses voor Veja met watermeloentjes.
Je ziet ze overal, die 'watermelon', moeilijk om eraan te weerstaan.
In mijn gedachten zag ik een lentejas zonder drukke print, eenvoudig, die bij de schoentjes zou passen.
Het werd deze, een halflang gekleed jasje, met paspel.

maëlle jas

Aangezien m'n ma een prof is en veel sneller kan naaien dan mezelf, heb ik dit projectje aan haar overgelaten ;-)


Het is dan ook heel mooi afgewerkt, met leuke details!  Ze deed het volledig naar mijn zin, maar het lusje was haar idee.

maëlle jas

Het sjaaltje vond ik bij Zara, zo had ik meteen de kleur voor de paspel en knoopjes in gedachten.


maëlle jas

maëlle jas

Sorry voor de vele foto's, ik heb dan ook een model in huis dat heel erg geniet van poseren.
Met dit jasje hoop ik dat mijn diva meer broekjes wil dragen... hebben jullie dochters dat ook zo erg?


Dat wordt zoeken naar een onbetaalbaar moederdag cadeau voor oma!

maëlle jas



Stof: oudroze gabardine van ienemiene
Voering: Andra_Lauren bij Spoonflower
Sneakers: Bobo Choses voor Veja bij aap.noot.mies
Sjaaltje en legging: Zara








4 opmerkingen:

  1. knap werk :) mooi jasje en het sjaaltje hebben wij hier ook, super hé :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met al die lovende opmerkingen, staat oma zoal in de bloemetjes.
    De dochter heeft wel goeie smaak en heel veel leuke ideetjes.

    BeantwoordenVerwijderen